HTML

2007.07.19. 19:50 | lilian | 3 komment

Huh... Ez a mai nap... Bazi jó volt!:D Iszonyat meleg volt, igazából Annával találkoztam elmentünk moziba megnézni a Harry Potter 5-öt, amit már láttam, mellesleg, de nem baj, jót szórakoztam. Reggel egy kicsit tovább aludtam mint terveztem, de este nem tudtam elaludni, mert félelmetes könyvet olvasok és egy kicsit féltem...:S:D
Nah mind1, szóval egy kicsit sokáig aludtam, és hát utána kapkodva készültem, mert jöttek svédországból a rokonaink, akiket már lassan 3 éve, hogy nem láttam... Nagyon megváltoztak, de jó fejek. szóval jöttek és összeszedte minden angol tudásom, és megmutattam nekik a házat, meg meséltem nekik a nyárrol... Azt hittem hülyének néz a lány akivel beszélgettem, de hazajöttem, meglepett, hogy anyum mondta, elkérte az email címem. Nah akkor nem csináltam hülyét magamból.
Nah utána elindultam a megállóba, ahol Annával találkoztam, szokás szerint elkéstem, de hát mind1, Anna nem szokott haragudni, legalább is nem mondja...:D
Aztán a Westendbe érve sikerült kiválasztani a legdrágább kávézót, de mind1, ha már leültünk, nem igazán illik felállni, ha csak nem akarod jól beégetni magad... Aztán ott ittam egy  Frappét, ami a kedvencem, és utána bolyongtunk a Westendbe, mivel majdnem 2 óra volt a film kezdetéig, bolyongtunk és hülyeségeket beszéltünk, meg minden és hát elég sokat nevettem, bazi jó kedvem lett, és nem érdekelt a világ, semmi, csak az hogy én ott vagyok, és Anna velem, és együtt szórakoztunk, és néztük a helyes pasikat, ki hasonlít kire, és minden féle hülyeségen nevettünk, szóval bazi jól éreztem magam. És azóta pörgök és jól vagyok és nincs semmi bajom!:D
És hát most itthon vagyok, és még mindíg jó  a kedvem és azt tervezzük, hogy vasárnap megyünk velencére, ami a kedvenc városom, és az emberek is a kedvenceim!:)
Igen, ezért érdemes volt felkelni!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://lolowdor.blog.hu/api/trackback/id/tr57121369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Róza 2007.07.19. 20:41:07

wiii:D én is bazi jól éreztem magam! főleg aza zoleeeee imitártor..loooooool. na midnegy:D
meg az RTL clubXDXD


majd megyünk lógniXD

Róza 2007.07.19. 20:41:42

imitátor. lol ígérem egyszer megtanulok írni
süti beállítások módosítása